Bestellen en Ontvangen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De automatten gemaakt van tapijt hebben een levertijd van 3-4 werkdagen. De rubbermatten en kofferbakmatten hebben een levertijd van 2-3 weken.
Waarom wordt het pakket niet binnen 24 uur bezorgd?
Een snelle levertijd is erg belangrijk. Echter u besteld bij ons een artikel wat speciaal voor u op maat wordt geproduceerd. Omdat er heel veel verschillende automodellen zijn, waar wij matten voor leveren in verschillende kleuren en kwaliteiten is niets uit voorraad leverbaar. We producuren alles daar hebben we even de tijd voor nodig. We doen wel ons uiterste best om het pakket zo snel mogelijk te leveren.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
We bezorgen al onze pakketten met DPD. Andere bezorg opties zijn niet mogelijk.
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Misschien is het goed om even uw spambox te checken. In de meeste gevallen is de bestelling ontvangen en zijn wij reeds bezig met de verwerking maar beland de bevestigingsmail in uw spambox.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Dat is mogelijk, totdat u van ons een mail krijgt dat de matten naar de fabriek zijn gestuurd om te produceren. Dat is meestal op de dag van bestellen 's avonds. Daarna kan het helaas niet meer gewijzigd worden.
Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
Neem dan even contact met ons op. Vaak zien we dat zelf ook gebeuren en nemen we contact met u op. Maar u kunt ook snel zelf even een mailtje sturen naar: info@matten-online.nl
Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van de levering?
We houden u continue op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Als u bestelling wordt gemaakt ontvangt u van ons een mail. Van DPD ontvangt u een mail als zij het pakket hebben ontvangen. En op de dag van bezorging ontvangt u 's morgens een mail met het moment op de dag waarop men naar verwachting langs komt.
Moet ik thuis blijven voor de levering?
Nee dat is niet nodig. DPD bezorgd het pakket bij de buren of u kunt het afhalen bij een DPD pakketshop in de buurt.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over de levering?
Stuur ons dan even een mailtje (info@matten-online.nl). Als de matten niet passen, geef dan zo precies mogelijk aan wat er niet past (welke mat, bevestiging / pasvorm etc...) dan zoeken we samen naar een oplossing. We garanderen de pasvorm. Dus als het niet past in uw auto nemen we de matten op onze kosten retour.
Hoe bestel ik iets op jullie website?
Kies eerst je automerk, autotype en het bouwjaar. Kies daarna de gewenste kwaliteit tapijt en de opties, en rond af door te betalen.